Dziś na portalach modowych wielka euforia bo już niebawem do Polski zawita szwedzka marka COS (Collection Of Style), pierwszy butik ma zostać otwarty w Warszawie. Niektórzy z Was najprawdopodobniej stwierdzą, że to wiele hałasu o nic. Lecz gdy przyjrzymy się bliżej temu brandowi okazuje się, że zachwyt jest w pełni uzasadniony, a nawet wskazany.
COS to marka, którą można określić w trzech słowach: minimalizm, modernizm, jakość. Powstała w 2007 roku, ale już zdążyła wyrobić sobie swój własny i unikatowy styl oparty na zasadzie „najwyższa jakość za najniższą cenę”. Tak, to hasło jest Wam znane bo posługuje się nim również H&M, jej marka-siostra. Jednak bez obaw! Więcej jest między nimi różnic niż podobieństw ! COS to ubrania i dodatki o znacznie wyższej jakości i finezyjny design czerpiący wprost z szwedzkiego minimalizmu. To klasyka w najlepszym wydaniu, za bardzo przystępną cenę podana w fantastycznych wnętrzach inspirowanych skandynawską sztuką lat 50. i 60. autorstwa znanego architekta Williama Russella, który projektuje również butiki dla Alexandra McQueena i Margaret Howell.
COS charakteryzuje wysublimowana prostota, monochromatyczne barwy, najlepsze tkaniny i dbałość o formę. Można pokusić się o porównanie do estetyki Jil Sander czy Celine.
Przeglądnijcie lookbook na wiosnę/lato 2012, może znajdzie tam coś dla siebie.
A to kilka propozycji z poprzednich kolekcji marki
zdjęcia oraz filmik pochodzą z oficjalnej strony www, gdzie na bieżąco możecie śledzić propozycje marki.