Temat nieco infantylny, ale godny uwagi. Ta kotka kojarzona jest na całym świecie. Jej historia wywodzi się z Japonii i mam wrażenie, że jest jak jedno z bóstw tego narodu. Dziki szał na punkcie tej postaci panuje tam od 1974 roku, kiedy to firma Sanrio przedstawiła swoją maskotkę. Byłam zdziwiona jak zorientowałam się, że Hello Kitty ma już 38 lat, ale to nic w porównaniu do tego jak bardzo zdziwiłam się do czego wykorzystywany jest jej wizerunek. Mówiąc krótko do wszystkiego. Chyba nie ma takiej rzeczy, na której Hello Kitty nie położyłaby swojej łapki. Myślę, że duża część dziewczyn miała lub ma choć jedną rzecz sygnowaną tym wizerunkiem, nawet jeśli pojawiła się ona zupełnie przez przypadek.
Nie ma żadnych ograniczeń co do tego gdzie i w jakiej postaci ujrzeć można kotkę, a jej wizerunek wykorzystały największe światowe firmy produkujące odzież, buty, biżuterię, sprzęt, żywność czy zabawkę. Produkty zarówno średniej jak i ekskluzywnej klasy firmowane były najsłynniejszym kotem świata.
Ciężko przekrojowo zaprezentować te powierzchnie, na których widnieje Hello Kitty.Tatuaże, makijaże, wystrój wnętrz, gadżety, technologia, muzyka, moda, sztuka- branżowo też nie ma co próbować jej usytuować. Z resztą jak macie ochotę zobaczyć to co ja to zapraszam tutaj lub tutaj :)
A tu jeszcze ciekawa relacja z Hello Kitty w roli głównej- jest tu bardzo ekskluzywna