W ramach serwisu stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności

Rozumiem
Logo CzytajNiePytaj
A-Trak dla adidas Originals | Nowa kampania
  • Art
  • Fashion
  • Design
  • Lifestyle
  • Music
  • People
A-Trak dla adidas Originals | Nowa kampania
  • SRDF CLOTHING
  • COSMIGOLD
A-Trak dla adidas Originals | Nowa kampania
  • NEWSLETTER
16 Marca, 2013

A-Trak dla adidas Originals | Nowa kampania

a-trak_72dpi.jpg

adidas Originals wystartował z nową, światową kampanią Unite all Originals. Sercem akcji jest narzędzie adidas collider, dostępne pod adresem http://www.adidas.com/originals.

Collider to aplikacja internetowa, pozwalająca każdemu zanurzyć się w świecie oryginalnych doznań, gdzie międzynarodowi artyści z różnych dziedzin sztuki zderzają się ze sobą, tworzą wspólne kolaże, aby wykreować coś naprawdę niespodziewanego i unikalnego.  Debiut Unite all Originals został połączony z premierą filmu, który jest wynikiem wspólnej pracy w ramach adidas collider DJ-a i producenta muzycznego A-Traka oraz artysty sztuk wizualnych SoMe.

Pierwsza produkcja, czyli film wyreżyserowany i wyprodukowany przez francuskiego artystę SoMe, pokazuje DJ-a i producenta A-Traka pracującego nad nową wersją własnego singla "Landline" wzbogacanego ambientowymi dźwiękami. Wszystko po to, aby stworzyć wyjątkowy, unikalny utwór.


avatar
Maciek Czapczyński,
311

Maciek Czapczyński – entuzjasta muzyki elektronicznej, dj, początkujący grafik. Zafascynowany nowymi technologiami. Zainteresowany dziedziną muzyki, kultury i sztuki w Polsce i na świecie.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!

Podobne artykuły

unusual-animal-friendship-15-2.jpg
Lifestyle

Między nimi zwierzętami | Nietypowe przyjaźnie pełne szczęścia!

26 Stycznia
christophe_gilbert10.jpg
aktualnosci

Christophe Gilbert - mistrz złudzenia

10 Marca
jaguar-xf-sportbrake-gets-concept-speedb.jpg
Lifestyle

Koncept łodzi motorowej od JAGUARa

07 Listopada
share
FB-icon
Twitter-icon
GP-icon
Następny: Kitchen Runway # 07 | Soczysty Łosoś w 15 minut!
A-Trak dla adidas Originals | Nowa kampania
  • O CzytajNiePytaj
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
CZYTAJNIEPYTAJ ® Copyright © 2012 - 2022

Realizacja: Agendo.pl