Nie tak dawo, bo w marcu 2014 internet obiegła informacja odnośnie poszukiwania przez platformę PornHub idealnego kandydata na stanowisko dyrektora kreatywnego, który w pierwszej kolejności pomoże właścicielom serwisu przygotować kampanię reklamową, nadającą się do prasy i telewizji, mimo, iż jej przekaz to treści pornograficzne.
Każdy miał szansę wziąć udział w ubieganiu się o stanowisko dyrektora kreatywnego serwisu, wystarczyło zgłosić się do konkursu z gotowym pomysłem na plakat, bądź krótki spot reklamowy, zachęcający odbiorców do korzystania z zasobów portalu PornHub, ale nie zawierający żadnych niedozwolonych treści.
W galerii poniżej znajdziecie 15 finałowych prac wybranych spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń. Obecnie trwa głosowanie internautów na najlepszą pracę, której autor dostanie roczny kontrakt opiewający za pewne na niezłą sumkę!
Głosować można tu: http: www.pornhubcampaign.tumblr.com/finalists
Wszystkie nadesłane prace zobaczycie tutaj: http: www.pornhubcampaign.tumblr.com
Sprawdźcie!
Zobacz także:
MTV | Sex is no accident...(+18)
Seks sprzedaje!? – 32 najpopularniejsze reklamy
23 z pośród najbardziej kontrowersyjnych reklam
Ciekawe akcje marketingowe, czyli udane lokowanie reklamy!
Psy w kampaniach Subaru | Dog tested. Dog approved.