Od czterech lat marka Subaru w swoich kampaniach reklamowych wykorzystuje wizerunek zwierząt, które mają na celu nie tylko przyciągnąć uwagę widza, ale także potwierdzić szczere chęci wspierania przez markę Amerykańskiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu Wobec Zwierząt (ASPCA).
Ciekawa jest także zależność, która wykazuje, że siedmiu na dziesięciu właścicieli samochodu marki Subaru posiada zwierzęta, w tym połowa Psa.. nie dziwi więc nawiązanie w kampaniach reklamowych do wyjątkowej więzi jaką ludzie nawiązują z psami i samochodami, a ja już wiem dlaczego mój chłopak marzy o Subaru (ma słabość do dużych psów). Ponadto marka zapewnia klientom konsultację z psim ekspertem, który pomoże dopasować idealny model do rasy psa, więc po tej publikacji nie pozostanie mi nic innego jak zbierać kasę na Subaru!
Kampanie "Dog Tested. Dog Approved." oraz "Meet the Barkleys" trafiają w nasze gusta jak najbardziej i nie da się ukryć, że na takiej reklamie wielu przypadkowych odbiorców z chęcią się zatrzyma..
Za kampanie odpowiedzialna jest agencja: Carmichael Lynch
Zobaczcie w galerii poniżej kilka zdjęć, a także cztery krótkie spoty!
Z pewnością wywołają one uśmiech i pozytywne skojarzenia, więc przy okazji sprawdźcie jak zaprojektować udaną kampanię!
Źródło
17 Stycznia, 2014
Psy w kampaniach Subaru | Dog tested. Dog approved.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!
Następny:
Weekendowa playlista #68