Dopiero skończyłam myśleć o nowoczesnej technologii w kontekście sztuki, a już do "rąk" wpadł mi kolejny przykład na to, że rozwój otaczającego nas świata przysparza coraz więcej możliwości twórcom wszelakiej maści. Bo oto okazuje się, że reklama w outdorze to już nie tylko słup, nawet jeśli na nim wisi super hiper duży ekran.. i choć starałam się udowadniać niedawno jak cudownie można wykorzystać dziury, słupy, podłogi i pralki, by ulokować swoją reklamę w oryginalny sposób, to dzisiaj mogę zaliczyć te przykłady do cyklu "reklama vintage".
Zaczynam czuć się coraz bardziej zakłopatana faktem, że do dziś wolę robić notatki długopisem, a smartfon wciąż służy mi wyłącznie do dzwonienia (ok czasem wrzucam coś na instagrama).. bo pomysł to już nie tylko naturalny impuls. Teraz najpierw trzeba zorientować się jakie nowe możliwości daje świat, a dopiero potem na bazie najnowszych technologii, opierać kolejne projekty, które będą miały szansę na przyszłość, i na to by kogoś zaskoczyć.
Oczywiście póki co to zabawa tylko dla największych graczy, a po Pepsi Max chętnie sięgnęłabym, gdyby zafundowali mi taką rozrywkę na przystanku ;)
Za te niewiarygodne wydarzenia na przystanku przy New Oxford Street w Londynie, odpowiedzialna jest agencja - www.amvbbdo.com
Zobacz także:
Ciekawe akcje marketingowe, czyli udane lokowanie reklamy!
Coke Unlock 007 is You!
Lana Sutra- Benetton jak zawsze szokuje
25 Marca, 2014
Reklama jedną nogą w przyszłości | Pepsi Unbelievable Bus Shelter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!