Fantastyczny trening jaki zafundował sobie Robert Butkovic to dowód na to, iż samodyscyplina i działanie według ustalonych zasad, może przynieść sporo satysfakcji.
Celem tego projektu było szkolenie własnej kreatywności i codziennego twórczego działania.
Robert Butkovic zrobił 100 logotypów, w 100 dni, trzymając się zasady, że nie przeznaczy na jeden projekt więcej niż 100 minut. Cokolwiek przyszło mu do głowy zamieniał w logotyp.
Autor podkreśla, iż niektóre projekty mogą nie mieścić się w ramach typowego logotypu, mogą być nieprofesjonalne, ale pozwolił sobie na taką wolność, traktując projekt jako trening i sprawdzenie swoich możliwości w codziennych 100 minutowych ćwiczeniach.
Poniżej prezentacja wybranych logotypów.
FOR THOSE ABOUT TO SHOOT... Time consumed: 63 min.
BRAINSTORMING Time consumed: 80 min
VITAMISKA BOMBA (VITAMIN BOMB) Time: 88 min.
HAIR OR MUSTACHE? Time: 22 min.
13 Time : 74 min.
CRANK UP YOUR COFFEE Time: 94 min.
FLYING PICTURES Time: 72 min.
SMART CUBE Time: 88 min.
LOG RECORDS Time: 45 min.
INKHEART Time: 54 min.
WORLD WINE FEST Time: 49 min.
MOONBERANG Time: 60 min.
NEW CLEAR GENTLEMAN Time: 55 min.
CHIEF SITTING BOOK Time: 75 min.
LUDWIG VON WHALETOVEN Time: 64 min.
CHICKEN CHEF Time: 45 min.
COME TOGETHER Time: 40 min.
SEXY COOKING Time: 33.min.
Wszystkie projekty logotypów i dokładny opis akcji znajdziecie na tutaj.
A Wy jak szlifujecie swoją kreatywność?
Zobacz także :)
Legendarne rowery od Antona Gorbunov
Raul Urias - smaczna ilustracja
Odrzucone okładki Newsweek'a z serii "The Politics Of Sex"
He wears it czyli Gwiezdne Wojny i moda
02 Kwietnia, 2012
100 logotypów, 100 dni i 100 minut na każdy projekt - Robert Butkovic

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!
Następny:
Apollon - nietypowa fotografia