Za sprawą intensywnego życia w sieci, pewne tematy znane są niemalże wszystkim, jak chociażby projekt plakatu "Keep Calm and Carry On". Czy to w wersji oryginalnej czy w przerobionej, z pewnością rzucił się Wam w oczy. Jeśli jednak nie to w skrócie opowiem, iż w 1939 roku, kiedy to wybuchła II wojna światowa, rząd brytyjski wyprodukował ten właśnie plakat. Cóż za wsparcie i otucha dla społeczeństwa. Niestety jednak ze względu na niewielkie możliwości dotyczące dystrybucji, plakat nie był za bardzo znany, przez ogół społeczeństwa.
W 2000 roku, projekt został ponownie odkryty w malutkim antykwariacie, w północno-wschodniej Anglii i tak o to zaczęła się jego kariera. T-shirty, kubki no i oczywiście scena internetu, która pochłania wszystko i sprawia, że nieznane staje się znane.
Zobacz także :)
17 najlepszych zdjęć konkursu National Geographic Photo Contest 2011
Kate Moss- zbiór aktów jednej z najpopularniejszych modelek świata
Benetton vs Toscani- udana i ponadczasowa kontrowersja
19 przykładów kreatywnego wykorzystania typografii w reklamie
Coca-Cola - limitowany design
Mini Zoo od Louis Vuitton
24 Lutego, 2012
25 plakatów nawiązujących do kampanii Keep Calm and Carry On

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!
Następny:
Weekendowa playlista #5