W ramach serwisu stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności

Rozumiem
Logo CzytajNiePytaj
Hello Kity - sweete or not sweete?
  • Art
  • Fashion
  • Design
  • Lifestyle
  • Music
  • People
Hello Kity - sweete or not sweete?
  • COSMIGOLD
Hello Kity - sweete or not sweete?
  • NEWSLETTER
04 Lutego, 2012

Hello Kity - sweete or not sweete?

z7885086x-hotel-dla-fanow-najpopularniej.jpg

Temat nieco infantylny, ale godny uwagi. Ta kotka kojarzona jest na całym świecie. Jej historia wywodzi się z Japonii i mam wrażenie, że jest jak jedno z bóstw tego narodu. Dziki szał na punkcie tej postaci panuje tam od 1974 roku, kiedy to firma Sanrio przedstawiła swoją maskotkę. Byłam zdziwiona jak zorientowałam się, że Hello Kitty ma już 38 lat, ale to nic w porównaniu do tego jak bardzo zdziwiłam się do czego wykorzystywany jest jej wizerunek. Mówiąc krótko do wszystkiego. Chyba nie ma takiej rzeczy, na której Hello Kitty nie położyłaby swojej łapki. Myślę, że duża część dziewczyn miała lub ma choć jedną rzecz sygnowaną tym wizerunkiem, nawet jeśli pojawiła się ona zupełnie przez przypadek.

Nie ma żadnych ograniczeń co do tego gdzie i w jakiej postaci ujrzeć można kotkę, a jej wizerunek wykorzystały największe światowe firmy produkujące odzież, buty, biżuterię, sprzęt, żywność czy zabawkę. Produkty zarówno średniej jak i ekskluzywnej klasy firmowane były najsłynniejszym kotem świata.

 



torebka_3.jpg
torebka_2.jpg
bi__u_6.jpg
bi__u_5.jpg
bi__u_4.jpg
bi__u_3.jpg
zegarek_1.jpg
zegarek_2.jpg
buty_1.jpg
buty_5.jpg
woda_1.bmp
woda_2.bmp
woda_3.bmpkosmetyk_2.jpg
kosmetyk_3.jpg
kosmetyki_1.jpggazeta_1.jpg
gazeta_2.jpg
laptop_6.jpg
laptop_5.jpg
laptop_3.jpglaptop_4.jpglaptop_7.jpgokulary.jpgcia__o_1.jpgcia__o_2.jpgtoster_.jpgmaszyna.jpgspodnie.jpgkarabin.jpgpar__wki.jpgolej.jpg

Ciężko przekrojowo zaprezentować te powierzchnie, na których widnieje Hello Kitty.Tatuaże, makijaże, wystrój wnętrz, gadżety, technologia, muzyka, moda, sztuka- branżowo też nie ma co próbować jej usytuować. Z resztą jak macie ochotę zobaczyć to co ja to zapraszam  tutaj lub tutaj :)

A tu jeszcze ciekawa relacja z Hello Kitty w roli głównej- jest tu bardzo ekskluzywna

avatar
Magda Lena
1382
Jako kobieta i blogerka, chcę być pozytywnym wzorcem. Tworzyć treści wedle współczesnych kanonów, ale propagujące wysoką kulturę osobistą, pozytywną myśl, i estetyczne wartości. Sztuka, styl życia, moda - ujęte globalnie, pozbawione skrajności, ale niepozbawione konkretnej myśli. Do tego szczypta ironii, i dobrego humoru. Takie jest moje czytajniepytaj ;)
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!

Podobne artykuły

ddsa.jpg
Lifestyle

Andreas Stavrinides dla Vogue Italia

27 Maja
raquel-amanda-saskia-mariacarla-daria-la.jpg
Fashion

Super Normal Supermodel by Mert & Marcus | W Magazine September 2014

14 Sierpnia
1o29.jpg
Fashion

Buty od Joanne Stoker | Spring/summer 2013

11 Kwietnia
share
FB-icon
Twitter-icon
GP-icon
Następny: Inwazja na Nowy Jork
Hello Kity - sweete or not sweete?
  • O CzytajNiePytaj
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
CZYTAJNIEPYTAJ ® Copyright © 2012 - 2023

Realizacja: Agendo.pl