Czasami wystarczy po prostu wyobrazić sobie jakiś scenariusz i działać. Tworzyć kreatywne wizje, szkolić warsztat, nie pozwolić rutynie wedrzeć się w codzienność.. i co najważniejsze robić to dla siebie! To nie praca na zlecenia daje największą frajdę, ale to co personalnie chcemy stworzyć, by dać upust własnej wyobraźni nie zaburzonej preferencjami klienta. Wtedy mówić można o wolności, o sztuce, o rozwoju osobistym. Bardzo często trafiając na oficjalne strony artystów, grafików, fotografów, przyglądam się wyłącznie tej części portfolio, w której autorzy udostępniają personalne projekty, bo to one właśnie dają najlepsze świadectwo umiejętności i stylu.
Niezależny twórca Thomas Ollivier aka Tom Le French bardzo często wyobraża sobie co by było gdyby... Na przykład co by było gdyby najpopularniejsze światowe marki zaiwnestowały w produkcję wina? Jak wyglądałyby flagowe butelki sygnowane logotypami? I tak właśnie powstał projekt 99 Wine Bottles, który w całości możecie zobaczyć na oficjalnej stronie autora - www.tomlefrench.com, a w galerii poniżej część projektów :)
Zobacz także:
What not to say to a graphic designer | Luca Masini
33 sposoby na podtrzymanie kreatywności | Arul Anchalan