Zazwyczaj, gdy patrzymy na logotypy dobrzez znanych nam marek, wyrażamy swoje subiektywne uczucia wobec nich. Czasem są one pozytywne, a czasem negatywne.
Wiktor Hertz, szwedzki designer i fotograf – pozanliście go już przy okazji wpisu ‘Plakaty zainspirowane utworami, które na pewno znasz’ – podjął wyzwanie i postanowił stworzyć serię logotypów - Honest Logos - wyrażających ogólną opinię publiczną na temat brandów, które wszyscy znamy, kochamy, czy nienawidzimy.
Sprytnie przekształca czcionki i wygląd logo znanych marek z zachowaniem ich oryginalnego stylu, a w efekcie chce przekazać całą prawdę o danym produkcie, jego prawdziwą wartość lub nazwę.
Logotypy bardzo szybko zyskały popularność w sieci, a społeczność internetowa wręcz je pokochała!
06 Kwietnia, 2012
Naga prawda o popularnych brand’ach
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!