adidas Originals wystartował z nową, światową kampanią Unite all Originals. Sercem akcji jest narzędzie adidas collider, dostępne pod adresem http://www.adidas.com/originals.
Collider to aplikacja internetowa, pozwalająca każdemu zanurzyć się w świecie oryginalnych doznań, gdzie międzynarodowi artyści z różnych dziedzin sztuki zderzają się ze sobą, tworzą wspólne kolaże, aby wykreować coś naprawdę niespodziewanego i unikalnego. Debiut Unite all Originals został połączony z premierą filmu, który jest wynikiem wspólnej pracy w ramach adidas collider DJ-a i producenta muzycznego A-Traka oraz artysty sztuk wizualnych SoMe.
Pierwsza produkcja, czyli film wyreżyserowany i wyprodukowany przez francuskiego artystę SoMe, pokazuje DJ-a i producenta A-Traka pracującego nad nową wersją własnego singla "Landline" wzbogacanego ambientowymi dźwiękami. Wszystko po to, aby stworzyć wyjątkowy, unikalny utwór.