Właśnie ruszyła globalna akcja poszukiwania najbardziej oryginalnych ekip na świecie. Jej polską odsłonę znajdziecie na stronie http://www.adidas.com/represent. Ci, których pokochają tłumy otrzymają wsparcie od adidas Originals i MTV Polska, więc dajcie czadu!
Zasady są banalnie proste. Macie dwa miesiące, żeby skrzyknąć kumpli, założyć swoją podstronę na http://www.adidas.com/represent, wrzucać filmiki, zdjęcia, muzę, czy teksty, które przyprawiają Was o szybsze bicie serca i najlepiej pokazują Wasze zajawki i pasje. Śmigacie na longboardach? Projektujecie ciuchy? Robicie krótkie filmiki? Gracie w zespole?
Pokażcie to, ale przygotujcie się dobrze, bo ludzie z całego świata będą mogli Was zobaczyć. Jednocześnie rozpocznie się głosowanie, w którym będzie można lajkować najlepsze ekipy i podpowiedzieć organizatorom, co tak naprawdę jest fajne. Zacznijcie bombardować kumpli zaproszeniami i przygotowujcie materiały. Zgłoszenia można przesyłać do 7 października, głosowanie potrwa jeszcze przez kolejne trzy tygodnie. 1 listopada adidas Originals ogłosi zwycięską ekipę. Do wygrania splendor, sława i zaszczyty, ale przede wszystkim wsparcie od adidas Originals dla najlepszej ekipy oraz możliwość pokazania swojej pasji w MTV Polska.
W promocję projektu zaangażowały się niebanalne i doskonale znane osobowości światowego showbiznesu, mody i sportu: nowa supergwiazda sceny muzycznej Nicki Minaj, raper i kompozytor Big Sean, fenomen koreańskiego popu 2NE1, jeden z najlepszych koszykarzy ligi NBA Derrick Rose oraz ekstrawagancki projektant mody Jeremy Scott.
Teledysk oraz inne materiały związane z kampanią można zobaczyć na http://www.youtube.com/adidasoriginalspl