Opakowanie jest bardzo istotne. Produkty spożywcze, kosmetyki, perfumy, opakowania na ciuchy, a nawet na gwoździe- wszystko co można kupić, posiada odpowiedni "strój" charakterystyczny dla producenta i kuszący dla konsumenta.
Mając na względzie ilość np. różnorodnych jogurtów, serków homogenizowanych czy deserów od różnych producentów, wybór konsumenta podyktowany jest udaną kreacją marki i opakowaniem produktu. Spędzamy w sklepach dwa razy więcej czasu niż to warte, a to tylko dlatego, że ciężko jest podjąć decyzję ze względu na nadmiar wszystkiego, co dla nas dostępne.
Czy nie byłoby lepiej gdyby wybór jogurtu czy czekolady nie był taki skomplikowany? No bo jak tutaj być pewnym swojej decyzji, skoro sięgając po serek truskawkowy mamy do czynienia z minimum setką truskawkowych do wyboru? Jednak sama ulegam ładnym opakowaniom i często zdarzyło mi się przepłacić lub podjąć złą decyzję, gdyż mój zakup podyktowany był ciekawym designem produktu. To nas najwidoczniej kręci.
Zobacz także :)
Butelka z procentami vs Design
Jeremy Scott dla Adidasa- kolekcja 20 najciekawszych wzorów
Top lista prezentów dla Niego na Walentynki
Top lista prezentów dla Niej na Walentynki
Matra e-MO+ prawdziwie kobiecy skuter
Ekskluzywne "piłkarzyki"- Made in Italy
15 Lutego, 2012
Opakowanie vs design
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAjNOWSZYMI TRENDAMI
Zapisz się na nasz newsletter!