Prawdziwy raj dla Visual Merchendisera. Villa Borsani- dom z lat 50, należący do popularnego, włoskiego projektanta Osvaldo Borsani, wyposażony w najlepszy włoski Design XXI wieku, oraz kolekcja dodatków sygnowanych marką Zara Home. Który dekorator nie chciałby pobawić się kompozycją i stworzyć w takich wnętrzach własnych aranżacji?
Dziś najwięksi na świecie designerzy i producenci prześcigują się w pomysłach na prezentacje własnych projektów. Już nie wystarczy czarny wybieg, skoro można na potrzeby pokazu zbudować plażę razem z morzem i falami. Zatem nie wystarczy też tylko zdjęcie produktu przedstawiające lustro, czy poduszkę, a to właśnie m.in. takie dodatki jak aksamitne poduszki, lusterka i lampy w stylu retro, czy różnorodne metaliczne detale chce nam sprzedać w tym roku Zara Home. I choć pozornie wszyscy wiedzą jak jest, i że Zara to wątpliwego pochodzenia produkt made in China.. Odpowiednio zaprezentowany robi wrażenie, więc się sprzedaje :) I właśnie w wielkim skrócie tym zajmują się dekoratorzy. Prezentacją nowego towaru na tyle estetycznie, by wzrosła sprzedaż i zaangażowanie klienta w markę.
Zara Home mając budżety odpowiednio zasobne tworzy lookbook nowej kolekcji dodatków, we wnętrzach jednego z najpiękniejszych domów na świecie. A Wy możecie sobie to zobaczyć w galerii poniżej.
Dla bardziej wytrwałych jest dalsza część artykułu. Villa Borsani to na tyle ciekawy obiekt, że można poświęcić mu jeszcze chwilę :)
Jej gospodarz Osvaldo Borsani, był prawdziwym pionierem projektowania. Urodził się w 1911 roku, w rodzinie producentów mebli. Studiował architekturę w Mediolanie, i założył wspólnie z bratem firmę Tecno, obracając rodzinny biznes w innowacyjną, rozpoznawalną markę.
Willa budowana była w latach 1939-1945. Jest bardzo funkcjonalna i nowoczesna, mimo iż wyposażona w formy powstałe w okresie powojennym. No i generalnie jak będziecie mogli zobaczyć w galerii niżej, jest po prostu obiektem pełnym niepowtarzalnego klimatu.
We wnętrzach willi odbywają się różne projekty, towarzyszą im aranżacje kwiatowe, dźwiękowe, pod kuratelą artystów czy designerów. Można ją odwiedzać, i najwyraźniej wynająć tak jak Zara, do realizacji topowych kampanii.
Źródło www.osvaldoborsani.com